فعالیت جامعه المصطفی در تبریز معطوف به منطقه قفقاز، ترکیه و روسیه است

حجت الاسلام عباسی با اشاره به تأسیس نمایندگی جامعة المصطفی در تعدادی از شهرهای کشور و بیش از ۳۰ کشور خارجی، گفت: نمایندگی تبریز معطوف به منطقه قفقاز، ترکیه و روسیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «علی عباسی» امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیت‌های این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: جامعه المصطفی یک نهاد علمی بین‌المللی با هویت حوزوی است که در حال حاضر دانشجویانی از ۱۳۵ کشور در آن مشغول به تحصیل هستند.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه با بیان اینکه این مجموعه از نظر کمیت و کیفیت علمی در بین مراکز علمی کم‌نظیر است، افزود: رشته‌های این دانشگاه با استانداردهای دنیا طراحی شده و مدرک تحصیلی آن مورد تأیید وزارت علوم است.
 
وی با اشاره به تأسیس نمایندگی جامعة المصطفی در تعدادی از شهرهای کشور و بیش از ۳۰ کشور خارجی، گفت: نمایندگی تبریز معطوف به منطقه قفقاز، ترکیه و روسیه است و بنا به موقعیت خاص خود می‌تواند کارکردهای ویژه‌ای داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه جامعه المصطفی، ظرفیت خوبی برای دیپلماسی علمی و فرهنگی کشور است، گفت: امیدواریم با همت و همکاری مسئولان، بتوانیم از این ظرفیت بزرگ به نحو شایسته استفاده کنیم و روزبه‌روز فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.

کد خبر 1069903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha