توزیع ۸ هزار بسته معیشتی توسط گروه خیرین جوان تبریز

گروه خیرین جوان تبریز، در ادامه کمک های همدلانه ودر مرحله ۲۴خود، ۸هزار بسته معیشتی تدارک و میان خانواده های نیازمند و بیمار محروم در مناطق حاشیه نشین شهرتبریز توزیع کردند.

«محرم بیرق دار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز با اشاره به اقدامات خداپسندانه گروه خیرین جوان تبریز در راستای محرومیت زدایی و رسیدگی به خانواده های نیازمند و بیمار محروم حاشیه شهر، اظهار داشت: با مشارکت و همراهی خیرین جوان تبریز ۸ هزار بسته معیشتی کامل تدارک و در بین خانواده های محروم و بیمار و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

مسئول گروه خیرین جوان تبریز گفت: ظهور محبت ایمانی در دست ها و قدم های مؤمنان تجلی می یابد و با برآوردن نیازها، محبت ها افزون می گردد.از محبوب ترین کارها نزد خدا، قیام برای رفع نیازهای برادران ایمانی و تلاش در رفع آن است.

بیرق دار با بیان این‌که اساساً قدم هایی که در پی رفع نیاز برادران دینی برداشته می شود، مأجور است؛ افزود: با شیوع بیماری کرونا و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر اجرای طرح رزمایش «کمک مومنانه» فعالیت های گروه خیرین جوان تبریز وارد فاز جدید میدانی و عملی شد.

مسئول گروه خیرین جوان تبریز؛ در همین راستا و در لبیک گویی به فرمایشات رهبر انقلاب، ۸ هزار بسته معیشتی در مرحله ۲۴ رزمایش "مواسات" و به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع)، تهیه و در میان خانوارهای حاشیه شهر تبریز توزیع شد.

وی با بیان این که چرخ آسیای جامعه ایمانی بر پایه محبت و پیوستگی و حفظ کرامت ها می گردد، خاطرنشان کرد: توزیع اقلام و بسته های غذایی توسط جوانان گروه، شبانه و چراغ خاموش با حفظ حرمت در درب منازل این بزرگواران اهدا شد.

بیرق دار اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، گوشت، چای، قند، روغن و... به ارزش هربسته ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در مرحله۲۴ از برنامه توزیع بسته های معیشتی، مبلغ ۴ میلیارد تومان ازمحل کمک های گروه خیرین تبریز هزینه شده است.

وی در ادامه به خدمات گروه خیرین جوان تبریز در طی دوران کرونا اشاره کرد و گفت: تامین ماهانه داروی ۸۳ بیمار نیازمند، توزیع رایگان ۶۰۰ انسولین قلمی، راه اندازی پویش جمع آوری لباس برای نیازمندان، احداث، تعمیر و بهسازی مسکن محرومان، تهیه لوازم ضروری زندگی برای خانواده های نیازمند، تهیه گوشی همراه و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و توزیع مستمر بسته های معیشتی از جمله فعالیت های موسسه خیرین جوان تبریز است.

بیرق دار یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی مهرورزان و خدمتگزاران گروه را عدم شهرت طلبی دانست و اظهار کرد: تمامی منابع مالی این گروه توسط ۲۰۰نفر از جوانان گمنام تامین می شود و وابسته به هیچ ارگان و نهادی نمی باشد.

مسئول گروه خیرین جوان تبریز ضمن قدردانی ویژه از فعالان و جوانان جهادگر این گروه، خاطرنشان کرد: بامشارکت و همکاری اعضاء و خیرین مرحله ۲۵ رزمایش "مواسات و همدلی" را با توکل بر خداوند منان با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد.

 

کد خبر 1070912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha