برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) توسط کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد امام رضا(ع) توسط کانون صیاد شیرازی ملایر در فضای باز برگزار شد.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت از ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت با سعادت امام مهربانی‌ها جضرت امام رضا(ع)  برنامه های  مختلف فرهنگی توسط کانون شهید صیاد شیرازی روستای نازول در فضای  باز  مسجد در حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر از برپایی ایستگاه صلواتی را از جمله برنامه ها برشمرد و افزود:  برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی  برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان با موضوع امام رضا (ع)، برنامه های مختلف فرهنگی  با محتوا سازی در فضای مجازی شامل  ختم صلوات ، ختم قرآن و بار گذاری مداحی ، سخنرانی و... با موضوع امام رضا از دیگر برنامه ها  در این کانون است

وی از برگزاری جشن ویژه  میلاد امام رضا(ع) در شب میلاد امام رضا (ع) در این کانون  خبر داد و گفت: این برنامه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور اعضای کانون و اقشار مختلف مردم در فضای باز برگزار  شد.

وی اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی نیر در دهه کرامت برگزار شذه است جوایز آن در رز میلاد امام رضا به برگزیدگان اهدا شد.

وی یاد آور شد: کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است.

 

کد خبر 1068689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha