توزیع ۴۰  بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند به همت کانون شهید بهشتی ملایر در دهه کرامت

کمالی گفت: همزمان با دهه کرامت و فرخنده میلاد امام رضا(ع)به همت کانون شهید بهشتی ملایر ۴۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند ملایر توزیع شد

 «علی کمالی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد فرخنده امتم مهربانی ها حضرت رضا)ع)  این کانون توزیع بسته های معیشتی را دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر  ضمن تبریک این ایام فرخنده از توزیع 40 بسته معیشتی در بین خانوادهای نیازمند به همت کانون شهید بهشتی و مرکز نیکوکاری مهر ماندگار خبر داد و گفت: برای این بسته ها بیش از 4 میلیون تومان  هزینه شده است.

وی گفت: این بسته ها در بین خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده  توزیع شد.

وی ضمن تقدیر از کمکهای خیران و اعضای کانون در این کار خیر گفت: برنمهای این کانون در حمایت از خانواده های نیازمند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه  این کانون در سال 82 مجوز خود را دریافت کرده افزود:  فعالیتهای خوبی با همکاری هیات امنای مسجد، هیات مذهبی و...  توسط اعضای کانون در سطح شهرستان از سوی کانون انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های بسیار خوبی را برای کانون در دستور کار قرار دارد گفت: همکاری و جذب خیران برای توزیع کمک های مومنانه، اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی و همچنین استفاده از توان و ظرفیت اعضای کانون برای پیشبرد برنامه های دینی و مذهبی و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد و اطلاع رسانی فعالیت های کانون از جمله برنامه های این کانون است.

کد خبر 1068696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha