طرح راهداری محوری در ۷۸۲ کیلومتر از راه‌های شریانی ایلام اجرا شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طرح راهداری محوری در ۷۸۲ کیلومتر از راه‌های شریانی پرتردد استان در حال اجرا است.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: طرح راهداری محوری با هدف تسریع در پیشبرد طرح‌های راهداری، هم‌افزایی و بهره‌وری بیشتر با سرعت و پیشرفت مناسبی از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه این طرح با حضور ۲۳۰ نفر نیروی راهداری و ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات در حال انجام است، افزود: عملیات راهداری در این طرح شامل تعریض و اصلاح راه‌ها، لکه‌گیری، درزگیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، اصلاح پیچ، رفع نقاط حادثه خیر و انجام مواردی از این قبیل است که با اجرای آن‌ها شاهد افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات خواهیم بود.

 


دلخواه ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی، تسطیح جاده‌ها، شانه‌سازی حاشیه راه، اصلاح شیب شیروانی، آزادسازی حریم راه‌ها و پاک‌سازی آن‌ها را از مهمترین اهداف و مزایای طرح راهداری محوری عنوان کرد. 

 

وی تصریح کرد: در این طرح ۵۱ کیلومتر خط کشی، ۱۵۸ هزار و ۲۲۰ کیلومتر تسطیح و اصلاح شیب شیروانی، نصب و تعمیر ۹۱۹ کیلومتر گاردریل و همچنین تهیه و نصب هزار و ۲۲۰ کیلومتر نیوجرسی انجام شده است.
 

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در این طرح بیش از ۲ هزار متر مربع لکه‌گیری و حذف چاله و ۳۱۶ هزار متر شانه‌سازی، تعریض شانه و اصلاح افتادگی شانه راه انجام شده است.

کد خبر 1068772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha