اجرای طرح ۳۱۳ در کمیته امداد مازندران

معافی گفت:بمنظور بهره گیری از ظرفیت روحانیون و حوزه‌های علمیه در ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باورهای دینی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران طرح ۳۱۳ اجرا می شود.

«میثم معافی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در روستا با مدیریت روحانی طرح هجرت و تعدادی از خواهران و برادران توانمند وعلاقه‌مند روستا با هدف شناسایی و هم‌افزایی منابع و امکانات جهت برطرف کردن مشکلات و نیازهای اولویت‌دارخانواده های مشمول طرح 313 خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته  امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و... درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد انجام می شود.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران افزود: با حضور 16 روحانی طرح هجرت در 16 روستا از 10 شهرستان در مازندران این طرح  در مرحله مقدماتی انجام و مشکلات و نیاز خانواده های تحت حمایت شناسایی شده و  برای رفع آن اقدام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده و برای رسیدن این خانواده ها به توانمندی در بخش های مختلف تلاش می کنند.

 

معافی یاد آور شد: گام پایانی نظارت طرح با ناظرین معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه است که به ازای هر 11 روستا یک نفر به عنوان ناظر اجرای طرح به کمیته امداد امام معرفی می‌شود.

 

کد خبر 1068779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha