مردم ایران نشان دادند همیشه در تنگناها نظام را همراهی می کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات برگزار شده در استان را امن و پاک دانست و گفت: مردم ایران نشان دادند همیشه در تنگناها نظام را همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۳۱ خرداد ماه) ضمن تبریک به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خدا قوت به مسئولینِ انتخابات، انتخابات ۲۸ خرداد را از انتخابات‌های پاک و امن اعلام کرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در وزارت کشور حدود چهار ماه در ستاد انتخابات، مداوم جلسات متعدد و کمیته‌ها داشتیم چون شاه‌ بیت وزارت کشور انتخابات اعلام شده بود.

 

وی تصریح کرد: انتخابات نماد اصلی مردم ‌سالاری دینی، نماد جمهوریت نظام و انتخابات نماد سهیم شدن در قدرت است.

 

جمالی با اشاره به تفاوت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخابات‌ زیباییِ خاص خودش را دارد و علاوه بر بحث سیاسی، اینجا بحث اجتماعی، قومی، ایلی و عشیره‎ای به این زیبایی می افزایند و برهمین اساس ظرافت مدیریتی خاص خودش را هم می ‌طلبد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز جمعه از ساعت پنج صبح، دست‌اندرکارانِ انتخابات، امر انتخابات را آغاز کردند و زنگ انتخابات از ساعت هفت صبح عملا به صدا درآمد و ما شاهد و ناظر حماسه‌ وصف‌ ناپذیری مردم در سراسر کشور اسلامی بودیم ، به ویژه در این استان که مشارکت و شور و هیجانِ خاصِ خودش را داشت.

 

وی بیان کرد: بحث اساسیِ ما مشارکت همه‌ جانبه بود؛ خدا را شاکریم که علی‌الرغم سلیقه‌های مختلف سیاسی در کشور ما، همه و همه آمدند مشارکت داشته و نظام را همراهی کردند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ویژه به همه‌ ملت ایران، گفت: این انتخابات، پیروزی ملت ایران بود و امروز جشن ملی همه ملت ایران است.

 

جمالی با اشاره به اینکه مشارکتِ حداکثری صورت گرفت، ادامه داد: مردم ایران نشان دادند همیشه در تنگناها نظام را همراهی خواهند کرد.

 

وی ضمن تبریک به مردم، مقام معظم رهبری و منتخب مردم ایران تبریک گفت، ادامه داد: امیدواریم آغاز ریاست جمهوری ایشان، مقدمه‌ انسجام و وحدت داخلی و مایه‌ یأس و ناامیدی دشمنان نظام باشد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی، پر شور و آگاهانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات، گفت: مردم استانِ ما در مسئله‌ رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم قبل از انتخابات و هم بعد از انتخابات خوب عمل کردند و امیدواریم که تداوم داشته باشد و وضعیت بحرانی نداشته باشیم، گرچه ویروس هندی در استان‌های همجوار شیوع پیدا کرده است،

 

جمالی تاکید کرد: با توجه به ارتباطات و تعاملات اجتماعی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با استان‌های همجوار دارند، امیدواریم پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود تا شاهد و ناظر پیک دیگری نباشیم.

 

وی اظهار کرد: در رابطه با عدمِ جشن‌های پیروزیِ انتخابات شوراها و انتخابات میان‌ دوره ای مجلس گچساران، انشاالله که انتخابات ‌شدگان، این مسائل را رعایت کنند و سلامتِ مردم، اولویتِ نخست آنها باشد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های دستگاه‌های مختلف، گفت: ما بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجراییِ انتخابات در سطح استان داشتیم. بیش از چهار هزار ماشین، تدارک دیدیم. انتخابات از انتخابات‌های پاک و امن بود و با سلامت و امانت‌داری تمام و کمال برگزار شد.

کد خبر 1068873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha