جشن میلاد امام رضا(س) با تجلیل از ۲۰ فعال مسجدی برگزار می شود

همزمان با دهه کرامت و به مناسبت شب میلاد حضرت رضا (س) از ۲۰ دختر و پسر فعال مسجدی با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) در سایت اداری بیرجند تجلیل می شود.

«مهدی کمندی» به خبرنگار شبستان در بیرجند از برپایی جشن شب میلاد شمس الشموس، انیس النفوس علی بن موسی الرضا (ع) در کانون حضرت رقیه (س) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سایت اداری بیرجند خبر داد و گفت: همزمان با یازدهم ذیقعده در شب ولادت آن امام همام با قرعه کشی به نام های رضا و معصومه هدایایی تقدیم می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونایی جشن میلاد امام مهربانی‌ها همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد و مولوی خوانی، سخنرانی و اهدای بسته های متبرک رضوی از دیگر برنامه های این جشن است.

 

کمندی یادآور شد: با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) با حضور مادران و دختران نیز برنامه جشنی در پارک بانوان بیرجند برگزار و به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال ۳۷ بسته کمک مومنانه با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س)، کانون خادمیاری رضوی و پایگاه مقاومت بسیج در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

کد خبر 1068879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha