پیوند آسمانی ۳ زوج بیرجندی در زیر پرچم سبز حرم رضوی برگزار شد

در شب فرخنده میلاد امام رضا(ع) سه زوج جوان بیرجندی پیوند آسمانی خود را با حضور کاروان خدام رضوی در زیر سایه پرچم سبز رضوی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، چند روز است که کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب کاروان زیرسایه خورشید به خراسان جنوبی سفر کرده‌اند تا عطر و بو و پرچم حریم نورانی حضرت را در سراسر استان به مانند دیگر استان‌های کشور جاری کنند.

 

ازدواج شیرین ترین خاطره برای زوج های جوان است که در شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) این خاطره برای سه زوج جوان بیرجندی با حضور پرچم سبز بارگاه منور رضوی ماندگارتر شد.

 

عروس و داماد قند در دلشان آب می‌شود، شادی، شور، حس غرور، محبت و عشق به اهل بیت(ع) و به‌ویژه امام رضا(ع)، همه چیزهایی هستند که در آن لحظه می‌شد از چشم عروس و داماد خواند. این زوج های جوان بیرجندی جشن آغاز زندگی مشترک خود را در میان فضای آغشته به عطر رضوی برگزار کردند و بنای اولیه زندگی مشترک خود را با تبرک به ساحت منور حضرت رضا(ع) بنا نهادند.

 

قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی در بین حاضران از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از حرم رضوی در این مراسم عقد بود.



حجت الاسلام «مصطفی موحدیان»، مُبلغ اعزامی حرم مطهر رضوی در این مراسم معنوی گفت: کاری نکنیم که شیطان بر ما مسلط شود و تمام تلاش خود را کنیم که از امام رضا(ع) غیر خودش را نخواهیم چرا که ضرر می کنیم.

 

وی بیان کرد: انسان اگر گره ای از کار مومن باز کند خدا نیز گره وی را در این دنیا و آن دنیا باز می کند و این گره گشایی کار جهاد است.

 

وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی از فرمانده خود یعنی امام رضا(ع) امضای شهادت خود را گرفتند لذا هر کسی که در زندگی خود موفق شده وصل به امام رضا(ع) شده است.

 

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: هر کسی از سیم خاردار هوای نفس خود عبور کند می تواند از سیم خاردار دشمن هم عبور کند و باید از گناه و معصیت دوری کنیم تا گرفتار نشویم.

 


همچنین جشن بزرگ کرامت نیز با حضور خادمان حرم رضوی در آستان مقدس امامزادگان باقریه برگزار  و بسته های تبرکی این آستان بین مردم توزیع شد.

کد خبر 1068953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha