نظام کارآمد و موفق ابزار تبلیغاتی کارآمدی دارد

حجت الاسلام دهقان با اشاره به اینکه نظامی کارآمد و موفق است که ابزار تبلیغاتی کارآمدی داشته باشد، گفت: از منظر دین مبین اسلام براى رسیدن به هدف، بهره گیرى از تبلیغات صحیح ضرورت دارد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از منظر دین مبین اسلام براى رسیدن به هدف، بهره گیرى از تبلیغات صحیح ضرورت دارد و اصلى ترین وظیفه رسول اکرم (ص) و پیامبران الهى نیز همین بوده است.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: بدون تردید، براى مردم جهان و به ویژه مسلمانان شناختن ابعاد و زوایاى برنامه هاى متعالى اسلام و آگاهى از اهداف و انگیزه هاى آن ضرورتى انکارناپذیر است تا بتوانند با معرفت کامل به اندیشه هاى آسمانى آن آگاه شده و دستوراتش را عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نظامی کارآمد و موفق است که ابزار تبلیغاتی کارآمدی داشته باشد، عنوان کرد: در عصر حاضر که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای تهی کردن نسل های این انقلاب، به ویژه نسل جدید از انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی به کار گرفته اند، بر همگان است که با احساس وظیفه و تکلیف، به تقویت پایه های تقوا و تعهد در این مرز و بوم بپردازند.

 

حجت الاسلام دهقان خاطرنشان کرد: بر همین اساس، یکم تیرماه به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس و این روز در تقویم انقلاب به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامیده شد.

 

وی ادامه داد:  از مهمترین وظیفه هایی که این نهاد انقلابی دارد این است که با برنامه های دقیق، نیازهای نسل جوان و تمامی اقشار جامعه را شناسایی کرده و در راه دین باوری و خودباوری آنان، تلاش کند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در پایان از زحمت ها و تلاش های خالصانه و جهادگرانه ائمه محترم جمعه، ائمه محترم جماعات مساجد، مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام، مدیران موسسات و خانه های قرآنی و سایر فعالان عرصه تبلیغ دینی قدردانی کرد و گفت: از خدای بزرگ مدد می طلبیم که بتوانیم در رشد شکوفایی معنوی در جامعه دینی قدم موثری برداشته و مصباح هدایتی برای آنهایی که می خواهند فرهنگ دین را اجرا کنند باشیم .

کد خبر 1069012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha