گناهان کوچک مسیر گناه های بزرگ را هموار می کند

حجت الاسلام مدبر گفت: کسی که موقع انجام دادن گناه‌های کوچک از خدا نترسد مطمئن باشید موقعی که دستش برسد به راحتی گناهان بزرگ را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام «محمد حسین مدبر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا (ع)»، گفت:  ماه ذیقعده ماه امام هشتم (ع) امام رضا است؛ آغاز ماه با تولد اخت الرضا شروع کردیم و اواسط ماه تولد خود آن بزرگوار است و پایان ماه هم که شهادت ابن الرضا  امام جواد (ع) است.

امام جمعه جهرم افزود: امروز سالروز میلاد هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) است که ضمن تبریک از خداوند متعال می‌خواهیم به برکت آن امام رئوف این شرایط کرونایی هم به پایان برسد و همه مشتاقان توفیق زیارت آن بزرگوار را پیدا کنند.

وی به روایتی از حضرت امام رضا (ع) که گناهان کوچک بستری به سوی گناهان بزرگ است اشاره کرد و اظهار داشت: ای کسانی که بعضی از گناه‌ها انجام می‌دهید و فکر می‌کنید که خیلی مهم نیست و به راحتی از چراغ قرمز عبور می‌کنید و ای خانم هایی که خیلی راحت موهای خود را بیرون می‌گذارید و می‌گویید حالا شما تعصبی نباشید و سخت نگیرید و ای دانش‌آموزان و دانشجویانی که خیلی راحت در امتحانات تقلب می‌کنید و ای کسانی در رقابت‌های انتخاباتی حق و ناحق بلد نیستید و با پول و بستنی و پیتزا و پلو می‌خواهید رای مردم را بگیرید بدانید که امام هشتم فرمود گناهان کوچک مسیر گناهان بزرگ را هموار می‌کند و تخم مرغ دزد یک روزی شتر دزد می‌شود.

حجت الاسلام مدبر در پایان گفت:  کسی که موقع انجام دادن گناه‌های کوچک از خدا نترسد مطمئن باشید موقعی که دستش برسد به راحتی گناهان بزرگ را انجام می‌دهد.

کد خبر 1069037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha