تجلیل از ۸۰  خادم نمونه بقاع متبرکه آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: در طول دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

مهدی حافظیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: بقاع متبرکه شهرستان آران و بیدگل در طول دهه کرامت علی‌رغم محدودیت های کرونایی با برنامه‌ریزی صحیح و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های خوبی را اجرا کردند که منجر به افزایش نشاط اجتماعی در بقاع متبرکه شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزود: ویژه برنامه‌ای با حضور خادمان رضوی در شب پنجم ذی القعده در امامزاده بی بی زینب(س) روستای یزدل برگزار شد که نشاط معنوی ویژه‌ای را به همراه داشت. در این برنامه علاوه بر مولودی خوانی، گروه صراط برنامه همخوانی و تواشیح را اجرا کردند.


حافظیان افزود: دو مراسم ویژه هم با حضور خادمیاران در آستان مقدس بی بی سکینه  و امامزاده هادی و زینب خاتون برگزار شد که مولودی خوانی، اجرای گروه‌ های همخوانی و تواشیح هدی و صراط  از جمله برنامه های این دو محفل بود.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل خاطر نشان کرد: همچنین ویژه برنامه‌ های ولادت امام رضا(ع) در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع)، امامزاده هاشم (ع) و امامزاده قاسم (ع) برگزار شد.


حافظیان اضافه کرد: در مجموع در دهه کرامت از ۸۰ خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد. همچنین نماهنگ در مدح امام رضا (ع) در امامزاده بی بی زینب (س) تولید و در روز ولادت امام هشتم از شبکه های سیما پخش شد.

کد خبر 1069133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha