۴ هزار و ۳۸۸ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی ایلام مختومه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: سال گذشته ۵ هزار ورودی پرونده داشتیم که همه آنها مختومه و از این میزان ۴ هزار و ۳۸۸ فقره نیز اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علیرضا لطفی» روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد:۳ هزار و ۲۵۹ بازرسی از صنوف مختلف سال گذشته توسط گشت های سیار با حضور نمایندگان تعزیرات و دادستانی صورت گرفته است، به طوریکه در حوزه رسیدگی به پروندهای کالا و خدمات سال ۹۸ استان بیستم بودیم اما در سال ۹۹ سوم شدیم.

 

وی با اشاره به اینک از ۵۹۷ فقره پرونده در حوزه قاچاق ارز و کالا همه آنها مختومه و ارجاع شده و تنها ۹ فقره پرونده باقیمانده است، افزود: ۴۰۳ فقره پرونده پرونده حوزه بهداشت ،درمان و دارو نیز سال گذشته مختومه و اجرا شده اند.

 

 مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: سال گذشته پنج هزار ورودی پرونده داشتیم که همه آنها مختومه و از این میزان چهار هزار و ۳۸۸ فقره نیز اجرا شده است. 

 

ویبا بیان اینکه این سازمان در رسیدگی به پرونده ها و نظارت بر ضابطین با نظارت مستمر دادستان نتایج خوبی در برداشته است، تاکید کرد: هزینه دادرسی در هیچ کدام از مراحل دریافت نمی شود و مردم معاف از هزینه دادرسی بوده و تمامی مراحل خدمات بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

لطفی یادآور شد: برای رسیدگی الکترونیکی اقداماتی از جمله نظارت بر عملکرد ضابطان بخصوص دستگاه های نظارتی و ناظر بر بازار مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با ایجاد کمیته مایحتاج عمومی بدستور دادستان کل کشور تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد: این کمیته به ریاست دادستان و دبیری تعزیرات حکومتی در استان ایلام نیز ماهانه ۲ یا سه جلسه برگزار می شود و نظارتی که در این زمینه بوده سبب شد ایلام که در سال های گذشته سردمدار گرانی کشور بود، از نیمه دوم سال ۹۹ به رتبه شانزدهم در بحث تورم برسد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1069149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha