صداقت گوهر تابناک زندگی و مکتب رضوی است

حجت الاسلام گنجی گفت: امام رضا(علیه السلام) بسیار راستگو بودند و صداقت گوهر تابناک زندگی و مکتب رضوی است.

حجت الاسلام «حسن گنجی» در حاشیه مراسم جشن بزرگ دهه کرامت مردم گرگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:  نخستین ویژگی مکتب رضوی و سبک زندگی رضوی رضایت بر رضا و خشنودی خداوند است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه بین المللی گرگان  ادامه داد: کسی که راضی به رضای الهی باشد همنشین اولیای الهی می شود و لقب امام مهربانی ها رضا است و نام رضا برای ما مکتب و درس زندگی است.

 

حجت الاسلام گنجی با بیان اینکه صابر لقب امام مهربانی ها است، تصریح کرد: باید آستانه تحمل مردم در موقعیت های مختلف افزایش یابد.

 

وی صداقت را دیگر ویژگی امام رضا(علیه السلام) دانست و یادآور شد: امام رضا(علیه السلام)  بسیار راستگو بودند و صداقت گوهر تابناک زندگی و مکتب رضوی است، امام با مردم صداقت دارد و به ما یاد می دهد که با مردم باصداقت رفتار کنیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امام یک شخصیت دینی و مذهبی است،  خاطرنشان کرد: امام موسی بن جعفر(علیه السلام) لقب عالم آل محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) را به امام رضا(علیه السلام) نسبت دادند و  بعدها مامون برای شکستن مقام امام رضا(علیه السلام) مجلسی برپا کرد تا سطح علمی امام را بسنجد اما حاضران آن جلسه در مقابل دریای علم امام رضا سر تعظیم فرود آوردند.

 

حجت الاسلام گنجی ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا(علیه السلام) اظهار کرد: میلاد امام مهربانی ها با جشن پیروزی ملت ایران، جبهه مقاومت و مستضعفان عالم متقارن شده است، باید به ملت همیشه در صحنه ایران آفرین گفت که در ۲۸ خرداد ماه با حضور پرشور خود پای صندوق های رای قلب امام راحل و شهدا را شاد کردند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران در هر جا که فعالیت دارند در حریم ولایت می ایستند و بار دیگر این مهم را در انتخابات اخیر ثابت کردند و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه بین المللی گرگان بیان کرد: رئیس جمهور منتخب کشورمان در نخستین سخنان خود فرمودند کارم جهادی، انقلابی و مبارزه با فساد است، در واقع آنچه که دل های مردم را شاد می کند ویژگی های مکتب رضوی است.

 

وی تصریح کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در هشتم ذی القعده و در هشتمین روز از دهه کرامت خادم امام هشتم به عنوان هشتمین رئیس جمهور در کشور متعلق به امام هشتم منتخب مردم شد و این مهم را به فال نیک می گیریم.

کد خبر 1069158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha