کمک های مؤمنانه سپاه فارغ از نگاه سیاسی است/ یک هزار بسته معیشتی همزمان با میلاد امام رضا در حاشیه شهر توزیع شد

سردار معروفی گفت: تعداد هزار بسته معیشتی توسط ناحیه حضرت امیرالمؤمنین سپاه کرمان به ارزش هر بسته ۶۵۰ هزار تومان که جمع آن ۶۵۰ میلیون تومان می شود شامل برنج، گوشت، مرغ، رب گوجه، روغن، ماکارونی و حبوبات در بین مردم عزیز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(اول تیر)در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه ناحیه بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد ثامن الحجج علیه السلام گفت: امسال سه مرحله کمک مؤمنانه انحام شده و مرحله چهارم مقارن با ایام انتخابات بود اما برای اینکه این مسئله سیاسی نشود موکول به بعد از انتخابات شد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان علت به تعویق افتادن افتتاح پروژه های آبرسانی و توزیع جهیزیه توسط سپاه ثارالله استان را ردّ شائبه سیاسی شدن این کمک ها دانست و اظهار کرد: ناحیه حضرت امیر(علیه السلام) امروز در شهر کرمان ویژه در حاشیه شهر کرمان خود به طور مستقل در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برنامه ریزی کرده است.

 

وی ادامه داد: تعداد هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۶۵۰ هزار تومان که جمع آن ۶۵۰ میلیون تومان می شود شامل برنج، گوشت، مرغ، رب گوجه، روغن، ماکارونی و حبوبات در بین مردم عزیز توزیع می شود اما آنچه در قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی است هفته آینده به فضل الهی انجام خواهیم داد.

 

سردار معروفی با بیان اینکه این بسته ها عمدتاً در حاشیه شهر توزیع می شود؛ خاطرنشان کرد: در یکسال و خورده ای که گذشته، همه استان شناسایی و همه خانواده های نیازمند شناسایی شدند و این بسته ها به ویژه میان خانواده هایی که از فشارهای ویروس منحوس کرونا، زندگی آنها دچار آسیب شده توزیع می شود البته جامعه مددجویی هم مد نظر است.

 

وی تأکید کرد: کار ما ادامه پیدا می کند و این نیست که دولتی برود و دولت بعد بیاید، ما ادامه ندهیم؛ شتاب کار ما در دولت جدید بیشتر می شود و با توجه به فلسفه وجودی و روحیات این دولت در همه عرصه ها کمک ایشان خواهیم بود و کمک مؤمنانه را تا زمانی که خانواده های کرمان نیاز داشته باشند هم کنار آنها هستیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در حوزه های کمک مؤمنانه به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم گرچه در انتخابات بداخلاقی هایی شد و این کار را با نگاه سیاسی دیدند اما سپاه و بسیچ دستور مقام معظم رهبری در نیمه شعبان را اجرا می کند و نگاه سیاسی ندارد.

 

وی در پایان گفت: ما اصلاً نمی دانیم خانواده هایی که این کمک ها را می گیرند از چه گروه سیاسی، با چه نگاهی و از کدام قومیت هستند زیرا اینها ملاک نیست بلکه نگاه انسانیت و مؤمنانه و انقلاب اسلامی است و تأکید می کنیم کمک ها شبانه توزیع شود و چهره نیازمند را حتی نبینیم.

کد خبر 1069197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha