رهایی قاتل از طناب دار در سربیشه

به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان سربیشه و وساطت خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی، زندانی محکوم به اعدام از طناب دار رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کاروان زیرسایه خورشید همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) میهمان مردم شهرستان سربیشه بودند و عطر محبت رضوی را برای مردم این خطه به ارمغان بردند.

 

مردم متدین و ولایتمدار سربیشه که از ساعاتی قبل منتظر حضور خدام رضوی بودند با دود کردن اسپند و صلوات فرستادن به استقبال خدام حرم رضوی آمدند. خدام با مداحی و مولودی خوانی در رثای امام هشتم (ع) معنویت و عطر محبت رضوی را به آنها هدیه دادند.

 

حجت الاسلام «احمد نجمی پور»، امام جمعه سربیشه با بیان سیره و کرامت امام رضا(ع)، ایشان را امام رئوف خواند و حرم امام هشتم را قبله حاجات دانست.

 

همچنین حجت الاسلام «مصطفی موحدیان»، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در میان مردم سربیشه گفت: ولایت در دین جایگاه بالایی دارد و با حضور باشکوه در انتخابات دوستان خود در ایران اسلامی را شاد کردید.

 

موحدیان ادامه داد: امام رضا(ع) فرمودند هر کس خود را از ما بداند ولی اطاعت خدا نکند از ما نیست لذا اینکه به فرمایش رهبری لبیک گفتید و با بصیرت و تشخیص دقیق در انتخابات شرکت کردید به مصداق امر امام رضا(ع) شده اید.

 

وی تصریح کرد: وقتی که گناه و معصیت در زندگی ما وجود نداشته باشد تمام ابعاد زندگی ما امام رضایی می شود.

 

در ادامه به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در سربیشه و وساطت خدام حامل پرچم مطهر رضوی یک از زندانیان که به جرم قتل به قصاص محکوم شده بود از طناب دار رهایی یافت.

 

خدام حرم رضوی در ادامه برنامه های خود در سربیشه با خانواده بیمار سرطانی دیدار کردند و برای زیارت و دیدار با مردم به امامزاده بی بی زینب خاتون(س) رفتند و در پایان هر برنامه بسته های تبرکی حرم رضوی میان مردم توزیع شد.

 

 

کد خبر 1069227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha