برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و استقبال مردم روستای سقانلیق از پرچم حرم رضوی

قهرمانی از برگزاری جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) و استقبال مردم روستای سقانلیق ساوه از پرچم و خادمین حرم رضوی خبر داد.

«امیر قهرمانی» ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری ابوذر در دهه کرامت برنامه های فرهنگی مختلفی را بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی برگزار کرده است.

مسئول کانون فرهنگی هنری ابوذر، مسجد امیرالمومنین(ع) روستای سقانلیق ساوه افزود: برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و مراسم استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی با حضور پرشور ۷۰۰ نفر عاشقان اهل بیت در روستای سقانلیق از جمله این برنامه های بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ادامه داد: این جشن همت کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد امیر المومنین (ع )، پایگاه بسیج، هیئت قمر بنی هاشم (ع) و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستا برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم که با حضور خادمین حرم مطهر رضوی حضور داشتند، تعدادی از ذاکرین اهل بیت به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند.

مسئول کانون فرهنگی هنری ابوذر اضافه کرد: همچنین گروه سرود آوای انتظار کانون فرهنگی هنری ابوذر نیز در حضور خادمین قطعه سرود ای صفای قلب زارم را اجرا کرد.

 

 قهرمانی ادامه داد: در این مراسم که در فضای باز برگزار شد، خادمین حرم امام رضا (ع)پرچم متبرک حرم رضوی را به منظور تبرک وتیمم در روستا چرخاندند و شرکت کنندگان و عاشقان آن امام همام با اشک شادی به استقبال آن رفتند.

 

کد خبر 1069231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha