همکاری بنیاد علوی در احداث بیمارستان شهر زهکلوت 

اصغر مکارم گفت: رفع کمبودهای مراکز بهداشتی و درمانی شهر زهکلوت از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است و بنیاد علوی نیز در این راستا همکاری های خوبی از جمله احداث بیمارستان شهر زهکلوت را بر عهده داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱ تیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بهمراه معاون بهداشت این دانشگاه و رئیس فوریت های پزشکی از مراکز بهداشتی و درمانی شهر زهکلوت از جمله مرکز جامع سلامت، تسهیلات زایمانی مرکز جامع سلامت، پایگاه جامع سلامت و  پایگاه ۱۱۵ بازدید کرده و با مدیر بنیاد علوی دیدار کرد.


«اصغر مکارم» در این دیدار، گفت: در حال حاضر وضعیت رودبار جنوب به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز است و این بدان معنا است که طی روزهای گذشته مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اهمیت مدیریت هوشمند در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کنترل کرونا، افزود: مدیریت محدودیت ترددها در جنوب کرمان با مناطق همجوار از استان های با آمار بالای بیماری کرونا امری مهم و ضروری برای کنترل بیماری در جنوب کرمان است که امیدواریم شاهد همکاری لازم از سوی مردم و مسئولین امر در این زمینه باشیم.


وی به روند سیر صعودی کرونا در اکثر شهرهای جنوب کرمان اشاره و تصریح کرد: تعطیلی اصناف غیر ضرور در مناطق قرمز دستورالعمل قانون برای حفظ جان مردم است که باید رعایت شود تا حداقل نتیجه این اقدام ایجاد حساسیت در بین مردم برای رعایت بیشتر  دستورالعمل های بهداشتی در کاهش آمار بیماری باشد.


مکارم ضمن تجلیل از همکاری های بنیاد علوی در حوزه سلامت جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: رفع کمبودهای مراکز بهداشتی و درمانی شهر زهکلوت از اولویت برنامه های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است و بنیاد علوی نیز در این راستا همکاری های خوبی از جمله احداث بیمارستان شهر زهکلوت را بر عهده داشته است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتما عنوان کرد: خرید یک دستگاه آمبولانس، تجهیز و بهسازی مراکز و خانه های بهداشت و غیره از دیگر اقداماتی است که این بنیاد در حوزه سلامت شهر زهکلوت با دانشگاه علوم پزشکی همکاری بسیار مطلوبی دارد.

کد خبر 1069234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha