مسابقه «دهه کرامت» توسط کانون فرهنگی هنری آفرینش گندمان برگزار شد

زمانی با اشاره به لزوم اجرای برنامه ‌های دهه کرامت با هدف تبیین فرهنگ رضوی در کانون فرهنگی هنری آفرینش گفت: برنامه‌های دهه کرامت این کانون‌ با تجلیل از دختران نمونه در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شد.

«عذرا زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اجرای مسابقات فرهنگی هنری یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد است زیرا این مسابقات باعث شکوفایی جوانان و نوجوانان مسجدی می شود و حتی سطح اطلاعات فردی آنها را هم افزایش می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: «کرامت» به معنای جایگاه، منزلت، ارزش، عزت، حرمت، شرافت، انسانیت، پاکی از آلودگی، بخشش، جوانمردی و سخاوت است.

 

وی اظهار کرد: نوجوانان و جوانان استعداد و توان زیادی دارند اما ضرورت دارد دست آنان را بگیریم و با هدف گذاری و بهره مندی از تجارب دیگر، مسیر پیشرفت و تعالی را هموار کنیم و ایده ها و خلاقیت های آنان را شکوفا کنیم.

 

زمانی گفت: شعر، داستان، عکس، دلنوشته و حدیث با موضوع سبک زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از بخش های این مسابقه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های کانون در دهه کرامت برگزاری مسابقه نقاشی آستان رضوی ویژه کودکان است که بر همین اساس کودکان نقاشی هایی از حرم های مطهر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را به گروه مجازی کانون ارسال کردند.

 

کد خبر 1069237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha