سعادت جامعه در انس با قرآن و اهل البیت گره خورده است

حجت الاسلام سبحانی گفت: سعادت جامعه در انس با قرآن و اهل البیت(ع) به جای وابستگی به مردم گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت الاسلام «احمدرضا سبحانی» در نشست با پرسنل پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور اظهارداشت: خاندان عصمت و طهارت همگی الگویی برای جامعه بشری و روشنگر واقعیت های سعادتمندی هستند.

 

رئیس عقیدتی و سیاسی پایگاه هوایی هشتم شکاری اصفهان افزود: امام رضا(ع) با ختم قرآن هر سه روز یکبار و تدبیر در آیات آن راه و منش سعادتمندی را برای دوستدارانشان نشان و ترسیم می کردند.

 

وی ادامه داد: عاشقان حرم عشق امام رضا(ع) باید این موضوع را فراگیرند و با بهره جویی از دریای معارف اسلام و قرآن مسیر را برای پیشرفت خود و جامعه فراهم سازند.

 

حجت الاسلام سبحانی قرآن و دوستی با ائمه معصومین(ع) خیر و برکت دنیا و آخرت را به همراه دارد، تصریح کرد:  سعادت جامعه در انس با قرآن و اهل البیت(ع) به جای وابستگی به مردم، گره خورده است.

 

وی با اشاره به اینکه مسائل دنیا فریبنده و گذرا هستند، خاطرنشان کرد: نورانیت قرآن به اهل آن موجب پیروزی در برابر دشمنان می شود.

 

*بصیرت سیاسی ملت ایران در برابر مشکلات

 

رئیس عقیدتی و سیاسی پایگاه هوایی هشتم شکاری اصفهان با اشاره به مسیر سعادت و پیشرفت بشر خاطرنشان کرد: آنان را واقعیت ها را دریافته اند در مسیر پیشرفت و اعتلای بشری کوتاهی نخواهند کرد و راه حق و باطل را می شناسند.

 

وی ادامه داد: ملت ایران راه حق و باطل را شناخته اند و از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های سیاسی حاضر شده و امروز نیز با وجود مشکلات و ناملایمتی ها اما در سهم خود را در برابر نظام ایفا کردند.

 

حجت الاسلام سبحانی حضور در پای صندوق های رای را همانند حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل مهم بیان کرد و یادآورشد: همانگونه که در برابر دشمنان و صدام جنایتکار ایستادیم امروز نیز در برابر توطئه های آنان باید مقاومت و ایستادگی کرد.

کد خبر 1069248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha