عطر رضوی شهرستان اسفراین را معطر کرد

کاروان زیر سایه خورشید عصر امروز، همزمان با میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) وارد شهرستان اسفراین شد و مورد استقبال فرماندار و امام جمعه این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ خدام آستان قدس رضوی عصر امروز، همزمان با چهارمین روز از حضور خود در خراسان شمالی وارد شهرستان اسفراین شدند و  عطر معنویت  امام رضایی را برای مسئولان و مردم این شهرستان هدیه بردند.

 


در بدو ورود خدام، مردم مشتاق اهل بیت علیهم السلام غبار راه رضوی را بر دیده نشاندند و سر و روی خود را به شوق یا علی بن موسی الرضاهای عاشقانه سپردند.

 


پس از آن کاروان خادمین بارگاه قدسی حرم علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با استقبال فرماندار اسفراین  و در نشستی صمیمانه با وی شرکت کردند.

 

 

"مهدی کرامتی" فرماندار اسفراین در این نشست، ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج (علیه السلام)  حرکت کاروان زیر سایه خورشید را ستود و این مهم را به ویژه در این ایام که به دلیل کرونا افراد از زیارت حرم مطهر رضوی کم بهره شده‌اند را نعمتی ارزنده خواند.

 


 خدام رضوی پس از آن با حجت الاسلام محمدیان، امام جمعه اسفراین نیز دیدار کردند و با تقدیم تبرکی آستان مقدس رضوی،  پیام رسان رأفت و کرامت رضوی شدند.

 


تقدیر و تجلیل از  دکتر کمالی ثانی  یکی از مدافعان سلامت و خدمتگزار و نیز حضور در منزل معصومه صالحی، غسال فوت شدگان کرونایی نیز با حضور خدام رضوی انجام گرفت.

 


امشب و در ادامه این برنامه ها که به همت فعالان کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها) اسفراین پیش بینی و اجرایی شده، جشن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و مراسم عقد زوج جوان مسجدی با حضور خدام رضوی در اسفراین انجام شد.

 

 

 

کد خبر 1069307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha