مبارزه با موادمخدر نیازمند اجرای طرح‌های کارساز است

آیت الله عبادی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از بی‌رحمانه ترین ابزارهای دشمن برای استعمار مردم جهان است، گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند اجرای طرح‌های کارساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲ تیر) در دیدار با اعضای شورای مبارزه با موادمخدر استان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی اظهار کرد: در شورای هماهنگی مبارزه موادمخدر به یک شیوه همواره کار کردن ارزشمند است اما کارساز نیست چون شما در بررسی، تعقیب و نظارت بر امور وقتی نقاط ضعف و قوت را شناسایی می‌کنید باید برای هر بخشی به صورت جداگانه نیز طرح کارساز و متفاوت با آنچه عمل می شود، داشته باشید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اصل و ریشه مبارزه با موادمخدر از خانواده ها شروع می شود و باید برای آنها طرح داشته باشید، افزود: شما و دیگر خدمتگزاران به صورت شبانه‌روزی از مردم دفاع می‌کنید که معتاد نشوند اما باید طرحی داشته باشید که خود افراد از خودشان دفاع کنند.

 

وی ادامه داد: باید فرزندانمان را نسبت به خطر موادمخدر و نحوه های ورود آن تفهیم کنیم تا از خودشان در مقابل این آسیب اجتماعی دفاع کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به نقش رسانه ها، آموزش و پرورش و صدا و سیما برای آگاهی بخشی و هوشیاری مردم و جوانان نسبت به آسیب های موادمخدر، بیان کرد: ترویج موادمخدر یکی از طرح های سیاسی دشمن است که باید برای کبارزه با آن تدابیری اندیشیده شود.

 

امام جمعه بیرجند گفت: بسیاری از مشکلات و آسیب های که در کشور حاصل شده بخاطر ولنگاری مسئولانی است که احساس مسئولیت نمی کردند.

 

وی با بیان اینکه با حسن انتخاب مردم امیدواریم در آینده مسئله اشتغال حل شود تا جوانان امید به زندگی داشته باشند، افزود: باید طرح های کارشناسی خود را برای مبارزه با موادمخدر به دولت جدید ارائه دهید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه موادمخدر یکی از بی‌رحمانه ترین ابزارهای دشمن برای استعمار مردم جهان است که ایران نیز در خط مقدم این قضیه قرار دارد، گفت: باید طرحی هم برای آنهایی داشته باشید که در سطح جهان ادعای مبارزه با موادمخدر دارند.

کد خبر 1069362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha