۲۰ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

فرشید از کشف ۲۰ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«ناصر فرشید» امروز (۲ تیر) در دیدار اعضای شورای مبارزه با موادمخدر استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در بحث مقابله با مواد مخدر خوشبختانه توانسته ایم با همکاری همه دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی در صدور احکام و مجوزها و دستگاه های اطلاعاتی اقدامات خوبی انجام دهیم که آمار کشفیات موادمخدر در استان در سال گذشته بی سابقه بوده است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف بیش از ۲۰ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع موادمخد از ابتدای امسال در استان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در بحث آگاه سازی، فرهنگ‌سازی و دخیل کردن جوامع هدف در بحث پیشگیری و مبارزه و مواد مخدر اقدامات بیشتری انجام دهیم.

 

فرشید یادآور شد: استان مرزی خراسان جنوبی در مسیر محموله‌های مواد مخدر از جنوب به استان‌های مرکزی کشور قرار دارد به همین دلیل بخش زیادی از مواد مخدر در این استان کشف می‌شود.

 

وی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، بیان کرد: با توجه با حضور باشکوه مردم در انتخابات مسئولیت ما برای خدمت به مردم بیشتر می شود.

 

گفتنی است؛ مجمع عمومی سازمان ملل در سال ۱۹۸۷ میلادی، روز ۲۶ ژوئن مصادف با پنجم تیر ماه را به عنوان روز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر نامگذاری کرده است.

کد خبر 1069364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha