۱۵ تیرماه،آخرین مهلت یزدی‌ها برای ثبت نام انسولین

آقاایی از تمدید آخرین فرصت ثبت نام یزدی ها برای دریافت انسولین تا ۱۵ تیرماه خبر داد.

سید محمدرضا آقایی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، اظهار کرد: با توجه به دستور مقام وزارت جهت نیاز سنجی و دسترسی عادلانه بیماران به داروهای حیاتی ثبت اطلاعات بیماران دیابتی انسولین تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

وی ساماندهی بیماران دیابتی، توزیع عادلانه انسولین و تسهیل در دریافت انسولین را از جمله اهداف این طرح دانست و افزود: برای ثبت نام در این طرح، هیچ گونه وجهی از طرف وزارت بهداشت دریافت نمی‌شود و مراجعه به درب منازل بیماران نخواهیم داشت.

دکتر آقایی ادامه‌ داد: تمام بیماران دیابتی که انسولین دریافت می‌کنند در زمان باقی مانده ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.ydrc.ir مراجعه کنند و ثبت‌نام فقط در سایت و بدون مراجعه حضوری است.

مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد خاطر نشان کرد: پس از پایان زمان اعلام شده، از ۲۰ تیرماه توزیع داروی انسولین صرفا به بیماران ثبت شده صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که سایت اعلام شده مختص ساکنان استان یزد است، خاطرنشان کرد: از هشتم اردیبهشت تاکنون، بیش از ۱۷ هزار یزدی برای دریافت انسولین در سایت ثبت نام کرده اند.

دکتر آقایی میبدی: همشهریان در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر، با شماره ۳۷۲۸۳۲۳۷ تماس بگیرند.

مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد تصریح کرد: ۱۰۰ هزار بیمار دیابتی در استان یزد وجود دارد که از این تعداد حدود ۲۰ هزار نفر انسولین دریافت می‌کنند.

 

کد خبر 1069404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha