پیگیری مشکلات چند کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از کارخانه مقواسازی الماس معین هامون، هامون بافت کویر، شرکت فنرسازی زر سیستان بازدید و در جریان مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و در راستای شعار سال و سیاست‌های کلی دستگاه قضایی مبنی بر حمایت از چرخه تولید، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا ، با حضور در کارخانه مقواسازی الماس معین هامون،هامون بافت کویر ، شرکت فنرسازی زر سیستان  از خط تولید این کارخانه ها بازدید کرد و در جریان مهم‌ترین مسائل و موضوعات مربوط به تولید در این واحدهای  تولیدی قرار گرفت.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا افزود: تاکنون از 50 واحد تولیدی در استان بازدید بعمل آمده و خواسته بیشتر آنها خرید محصولات تولیدی است که ما بدنبال آن هستیم که  این مشکل برطرف شود و تولید کننده بتواند محصولات تولیدی خود را بفروش برساند.

وی ادامه داد: ما برای رفع مشکل تولید کنندگان در محل کار آنها حضور پیدا کردیم و این روند همچنان تا حصول نتیجه ادامه دارد.

مصطفوی نیا بیان داشت: قوه قضائیه بدنبال تعطیلی کارخانه ها نیست و برای کارخانه های بدهکار باید راهکاری اندیشیده شود که از تعطیلی آنها جلوگیری شود.

 

کد خبر 1069474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha