اهدای جهیزیه ۲۲ میلیون تومانی به ۱۲۶ زوج ایلامی/ هدف گذاری اهدای جهیزیه به هزار زوج ایلامی

در آیینی که با حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور، مدیرکل کمیته امداد استان، در محل کمیته امداد ایوان برگزار شد تعداد ۱۲۶ سری جهیزیه به زوج های استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت های مهم کمیته امداد در خدمت به مددجویان و نیازمندان است.


«قنبر موسی نژاد» افزود: اهدای جهیزیه به زوج های مددجو و نیازمند در راستای تحکیم نهاد خانواده، تشویق به ازدواج و کمک به شکل گرفتن زندگی جدید خانواده های نیازمند است که در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

 

وی با اشاره به اهدای 126 سری جهیزیه به زوجهای مددجو در شهرستان ایوان و دیگر نقاط استان، گفت: به هر زوج جوان 5 قلم کالای اساسی تحویل شده که ارزش هر سری آن 22 میلیون تومان است.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 900 زوج مددجو و نیازمند در استان ایلام از کمک هزینه خرید جهیزیه کمیته امداد استان برخوردار شده اند، تصریح کرد: هدف گذاری ما این است که امسال بیش از هزار زوج از کمک هزینه خرید جهیزیه یا کالاهای اساسی جهیزیه برخوردار شوند.


موسی نژاد با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در کمک به مددجویان و نیازمندان استان، افزود: با آمدن مهندس فتاح به بنیاد مستضعفان، این بنیاد رویکرد مناسبی در کمک به مددجویان و نیازمندان در پیش گرفته است.

 

معاون بنیاد مستضعفان کشور نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی، ابراز کرد: مردم استان  همواره نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در حمایت و محافظت از  کشور و نظام جمهوری اسلامی داشته اند که اوج این حمایتها و رشادتها را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده ایم.


«محمد  پیرعلی» خاطرنشان کرد: خدماتی که بنیاد مستضعفان به مردم و نیازمندان استان ایلام تاکنون ارائه داده است حق این مردم بوده و بنیاد هیچ گونه منتی بر مردم در این زمینه ندارد و  باور داریم که حق مردم استان ایلام  بسیار بیشتر از این رقم کمک ها است.


در این مراسم همچنین با توجه به حضور یکی از نیکوکاران ایوانی در این مراسم از طرف وی به 18 زوج ایوانی که در مراسم  حضور داشتند 5 میلیون تومان و جمعا 90 میلیون تومان کمک اهداء شد که اقدام این خیر و نیکوکار ایوانی مورد تحسین حاضرین قرار گرفت.

کد خبر 1069486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha