۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اهدا شد

همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام ۱۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و کم برخوردار خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سیما الوانی» امروز(۲ تیر) در مراسم اهدای 150 سری جهیزیه به زوج های جوان خراسان جنوبی، گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۰ در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام، تاسیس شد.

 

وی با بیان اینکه شعبه موسسه آبشار عاطفه ها در خراسان جنوبی در سال 89 راه اندازی شده است، اظهارداشت: هم اکنون این مرکز بیش از چهار هزار و ۱۴ پرونده مهرجو شامل کودکان و زنان بی سرپرست و آسیب دیده و بیماران صعب العلاج و از کارافتاده دارد.

 

مسئول امور شعب موسسه آبشار عاطفه‌ها در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این موسسه بیش از 7500 نمایندگی فعال در سطح کشور دارد که از این تعداد 22 نمایندگی در خراسان جنوبی فعال است، اظهارداشت: اهدای سه هزار و ۷۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان در خراسان جنوبی از بدو تاسیس تاکنون از جمله اقدامات این مرکز بوده است.

 

الوانی با بیان اینکه امروز به مناسبت سالروز ولادت امام رضا علیه السلام بیش از ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد، گفت: اهدای 3570 بسته ارزاق به مردم از دیگر اقدامات سال 99 این مرکز بوده است.

 

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 2100 بسته مواد ضدعفونی و بهداشتی و 1700 لیتر مایع ضدعفونی بین خانواده های کم بضاعف توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1069489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha