تلاش دانشگاه شیراز برای رسیدن به دانشگاه‌ های کارآفرین و جامعه ‌محور

نادگران گفت: دانشگاه شیراز برای رسیدن به دانشگاه ‌های نسل سوم و چهارم یعنی دانشگاه‌ های کارآفرین و جامعه ‌محور که برای حل مشکلات جامعه به ‌عنوان وظیفه‌ اجتماعی برنامه ‌ریزی دارند در تلاش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید نادگران»، امروز (چهارشنبه 2 تیر) در مراسم افتتاح آزمایشگاه علوم ‌شناختی دانشکده‌ علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز به مناسبت میلاد امام رضا (ع) گفت: این آزمایشگاه با بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار به ‌بهره ‌برداری رسیده است و با مشارکت مجمع خیران نخبه ‌پرور فارس و شرکت «رامک» تجهیز شده است.

رئیس دانشگاه شیراز افزود: افتتاح این آزمایشگاه اقدام ارزشمندی است و فرصت را برای فعالیت بهتر اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شیراز که سرمایه‌های علمی و معنوی دانشگاه هستند را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: افتتاح آزمایشگاه علوم شناختی در دانشگاه شیراز یک کار بزرگ ارزشی است و همکاری بخش خصوصی مانند مجمع «خیران نخبه ‌پرور فارس» و شرکت «رامک» برای افزوده شدن توان علمی دانشگاه شیراز قابل تقدیر و نشان از توجه به مسئولیت اجتماعی است.

 رئیس دانشگاه شیراز تصریح کرد: دانشگاه شیراز برای رسیدن به دانشگاه‌ های نسل سوم و چهارم یعنی دانشگاه‌ های کارآفرین و جامعه ‌محور که برای حل مشکلات جامعه به ‌عنوان وظیفه‌ اجتماعی برنامه ‌ریزی دارند در تلاش است و امیدواریم با همکاری بخش‌های خصوصی و دانشگاه ‌ها شاهد موفقیت بیشتر در این حوزه باشیم.

خاطر نشان می شود، این آزمایشگاه دارای تجهیزاتی همچون دستگاه‌ های ردیاب حرکات چشم، دستگاه‌های ثبت امواج مغزی، سیستم‌ های تشخیصی و توان ‌بخشی عصب ‌شناختی است.

کد خبر 1069585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha