۲۱۰ میلیارد ریال پروژه در شهرستان باشت افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۲۱۰ میلیارد ریال پروژه توسط معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در باشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پروژه های شهرستان باشت امروز (۲ تیر ماه) با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

«کیامرث حاجی زاده» در این آئین گفت: پروژه های خوبی در این سفر  مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار گرفت.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتتاح پروژه ها در طی دو، سه هفته گذشته به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا و بحث انتخابات عقب افتاد.

 

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه ابتدا پروژه فرش موزاییک به مقدار ۱۰ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد:اعتبار این پروژه ۱۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات عمرانی، تملک دارایی، ارزش افزوده و درآمدهای شهرداری اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به مدت پیمان این پروژه و اینکه در مدت زمان سه ماه به اتمام می رسد، یادآور شد:علاوه بر این، پروژه ساماندهی جایگاه صنوف آلاینده دیگر پروژه کلنگ‌زنی در این سفر بود؛ ضمن اینکه مدت پیمان این پروژه چهار ماهه و اعتبارات آن ۱۰ میلیارد ریال است.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که پروژه‌های زیرساختی و شهری خوبی در دو سال اخیر  به دستور استاندار به ویژه در شهرستان باشت کلید خورده بود، گفت: مدرسه ای با اعتبار ساخت چهار و نیم میلیارد تومان که مشترکاً با اداره کل نوسازی و همچنین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که با تجهیزات و محوطه سازی و ایجاد چمن ورزشی که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

 

وی گفت: در مجموع ۱۲ میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی و سه میلیارد تومان نیز پروژه افتتاحی شهرداری باشت و ۶ میلیارد تومان نیز اعتبار ساخت و تجهیز بهره برداری از مدرسه بود.
 

کد خبر 1069608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha