سازمان تبلیغات اسلامی رسالت خطیری در عرصه تبلیغی، دینی و فرهنگی دارد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به رسالت خطیر تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغی، دینی و فرهنگی، اظهارداشت: در انجام این رسالت باید از همه ظرفیت ها به خوبی استاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(2تیر)، در دیدار با مدیرکل و معاونان تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی، اظهارداشت: وجود مناسبت های دینی، مذهبی و ملی کار سازمان تبلیغات اسلامی را انبوه و مترام کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به رسالت خطیر تبلیغات اسلامی در زمینه اجرای برنامه ها و انجام فعالیت های دینی تبلیغی، افزود: در این راستا باید آینده نگری، برنامه ریزی و اجرای صحیح برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیازمند اطلاع رسانی، تبلیغ و مأموریت هایی است که برای سازمان تبلیغات اسلامی با هوشمندی امام راحل پایه گذاری شده استو با پیگیری رهبر معظم انقلاب این سازمان تاکنون توانسته است کارنامه خوبی برای خود رقم بزند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: کار تبلیغی و دینی که سازمان تبلیغات اسلامی انجام می دهد همان رسالت ذاتی و اصلی انبیا است که خدای متعال برای کارکنان این سازمان تعریف کرده است و در انجام این رسالت باید از همه ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده شود.

 

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت گروه های مردم نهاد، جوانان انقلابی و گروه های جهادی رسالت سازمانی خود را باید به خوبی انجام دهیم.

 

کد خبر 1069610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha