دستگاه قضایی و اتاق بازرگانی فارس در رفع مشکلات فعالان اقتصادی تعامل مطلوب دارند

رازقی گفت: از اولویت های اتاق بازرگانی فارس حل و فصل مشکلات فعالان اقتصادی استان است و حمایت دستگاه قضایی استان نیز در رفع این مشکلات قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (چهارشنبه 2 تیر) در دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس با رئیس کل و معاونین دادگستری استان فارس به ‌مناسبت‌ هفته قوه قضائیه گفت: حمایت دستگاه قضایی فارس از بهبود فضای کسب و کار کم نظیر است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: از اولویت های اتاق بازرگانی فارس حل و فصل مشکلات فعالان اقتصادی استان است و حمایت دستگاه قضایی استان نیز در رفع این مشکلات قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان به کار اجرایی و عملیاتی نیاز دارد و حمایت از تولید برای همه مسئولان استان دارای اهمیت است.

رازقی تاکید کرد: در 2 سال گذشته کرونا و فشار تحریم ها موجب ایجاد وضعیت سخت، بی ثبات و سردرگم برای اقتصاد و فعالان اقتصادی در کشور شده و با توجه به پیش بینی ها این همه گیری تا سال 1401 ادامه دارد و نیاز کشور است که اشتغال را به عنوان اولویت مد نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم دولت جدید به معیشت و هموار کردن مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال توجه ویژه تری داشته باشد و حمایت دستگاه قضایی در استان موجب جلوگیری از تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی، حل مسائل و مشکلات بانکی، توقف صدور اجرائیه علیه واحدهای تولیدی، محاسبه صحیح سود بانکی و جرائم وام فعالان اقتصادی به بانک ها و عدم ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی شده است.

حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، رئیس کل دادگستری فارس نیز با استقبال از پیشنهادهای اتاق بازرگانی فارس برای حمایت از تولید گفت: دستگاه قضایی استان برای حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم، ایجاد جهش تولید و حفظ اشتغال، حمایت و تقویت از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی تمام تلاش خود را می کند.

کد خبر 1069611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha