۱۸ مرداد آخرین مهلت آثار هنرمندان ثلث ‌نویس و کاتبان نسخ کشور به کنگره جهانی «پیامبر(ص)»

محرری گفت: ۱۸ مرداد آخرين مهلت ارسال و ثبت تصوير آثار هنرمندان ثلث ‌نویس و کاتبان نسخ کشور برای شرکت در جشنواره خوشنویسی ثلث و نسخ «کنگره جهانی پیامبر رحمت (ص) در آئینه ادب و هنر» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح ‌الله محرری»، امروز (چهارشنبه 2 تیر) از فراخوان خوشنویسان ثلث و نسخ کشور به کنگره جهانی «پیامبر(ص)» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: 18 مرداد آخرين مهلت ارسال و ثبت تصوير آثار هنرمندان ثلث ‌نویس و کاتبان نسخ کشور برای شرکت در این جشنواره خواهد بود.

دبير بخش خوشنویسی ثلث و نسخ «کنگره جهانی پیامبر رحمت (ص) در آئینه ادب و هنر» افزود: هنرمندان می ‌توانند آثار خود را در بخش ثلث و نسخ به ‌صورت جداگانه به‌ این جشنواره ارسال کنند و علاوه بر جوایز اصلی به سه نفر شایسته تقدیر در هر 2 بخش مبلغ 20 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و کتاب نفیس منتخب آثار اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: آثار کپی ‌برداری ‌شده در هر مرحله از داوری حذف می شود و محوریت  این رویداد، بخش رقابتی کنگره است و هنرمندان می توانند برای انطباق با ضوابط و قوانین تخصصی بخش ثلث و نسخ به آدرس  https://wcam.ir  مراجعه و نام ‌نویسی کنند.

محرری تاکید کرد: هنرمندان بهتر است که استفاده از مرکب مشکی را  در اولویت ارائه آثار قرار دهند و نمایشگاه در پاییز امسال و در يكی از نگارخانه‌ های معتبر شیراز برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برگزیدگان اصلی درمجموع ۶ نفر خواهند بود و  در هر یک از بخش ‌های یادشده، سه نفر به عنوان برگزیده اصلی انتخاب خواهند شد و به هر یک از برگزیدگان مبلغ یکصد میلیون ریال، علاوه بر دیپلم افتخار و کتاب نفیس منتخب آثار اهدا خواهد شد و در بخش بین ‌الملل نیز به ترتیب جوایز یک هزار، 700 و 500 دلار به تفکیک در هر یک از بخش های ثلث ونسخ به هنرمندان غیر ایرانی، همراه کتاب نفیس جشنواره و دیپلم افتخار اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1069617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha