رییس جمهور منتخب درد مردم را درمان کند

رمضانپور نرگسی رییس جمهور منتخب را به دقت و واکاوی در میزان مشارکت در انتخابات فراخواند و گفت: رییس جمهور باید برای رفع درد مردم تلاش کرده و خواسته مردم را محقق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد رمضانپور نرگسی» در حاشیه جلسه عصر امروز (چهارشنبه، ۲ تیر) شورای شهر رشت که به دلیل غیبت اکثریت اعضا لغو شد با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: آمارها نشان‌دهنده کمترین میزان مشارکت طی سال های گذشته بوده و همین کاهش میزان مشارکت ها برای رییس جمهور منتخب باید معنای خاصی بدهد.

 

رییس شورای شهر رشت افزود: این ارقام به رییس جمهور می گوید که مردم از مدیران و کسانی که شعار می‌دهند، ناراضی هستند.

 

وی با بیان اینکه باید درد و نارضایتی مردم را شناخت گفت: باید درد مسکن، اشتغال و معیشت مردم را رفع کنیم تا در انتخابات بعدی مانند انتخابات امسال، بیش از نصف آحاد جامعه شرکت نکنند بلکه اکثریت پای صندوق های رای بیایند.

 

رمضانپور ادامه داد: شعار آزادی که از ابتدای انقلاب اسلامی سر می دادیم به معنای نقد از حکومت و حاکمیت است و اینکه مردم پس از اظهار و بیان انتقاد خود امنیت داشته باشند.

 

وی جمهوریت را برقراری عدالت و توزیع ثروت دانست و تاکیدکرد: هر کسی که از هر حزب و جناحی رییس جمهور شود باید برای رفع درد مردم تلاش کرده و خواسته  مردم را محقق کند.

کد خبر 1069681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha