برقراری انضباط اجتماعی و تأمین  آرامش جامعه، با  همت مسئولان قضایی  شکل می‌گیرد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: امنیت پایدار مردم، برقراری نظم و انضباط اجتماعی، تأمین آسایش و آرامش جامعه، با کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی به شرح زیر صادر نمود:

قوه قضائیه رکن مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نقش بزرگی در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع، مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی دارد تا عدالت الهی و علوی در جامعه نهادینه شود.

بی‌شک، بخش قابل‌توجهی از امنیت پایدار مردم، برقراری نظم و انضباط اجتماعی، تأمین آسایش و آرامش جامعه، با کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا شکل می‌گیرد که به‌صورت جدی با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف مبارزه و اعمال قانون می‌کنند.

قوه قضائیه با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دستاوردهای مهمی مانند كاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع، در سال‌های اخیر داشته که باعث آرامش و آسایش مردم شده است.

هفته قوه قضائیه که ایام شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان است، فرصت مغتنمی برای یاد کردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قضات، بازپرسان و دادیاران عزیز است تا به‌نوعی خدمات آنان در نظام مقدسمان پاس داشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و سیستم قضا، هفته قوه قضائیه را به قضات محترم و کارکنان تلاشگر این دستگاه در سراسر ایران و شهرستان قرچک تبریک عرض کرده و امیدوارم این قشر فعال و پویا، در انجام وظیفه حساس خود در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقش‌آفرینی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه، پیروز و سربلند باشند.

بهمن خطیبی
فرماندار شهرستان قرچک

کد خبر 1069691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha