عملیات اجرایی پروژه روشنایی معابر بلوار شهید سردار سلیمانی آغاز شد

قریشی از شروع عملیات اجرایی پروژه روشنایی معابر بلوار شهید سردار سلیمانی خبر داد.

«غلامرضا قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه روشنایی معابر بلوار شهید سردار سلیمانی در شهر لاهرود شروع شد.

 

شهردار لاهرود افزود: تجهیزات و پایه چراغ های این پروژه خوشبختانه با تخصیص اعتبارات استانی توسط شهرداری لاهرود خریداری شده است.

 

وی ادامه داد: طبق توافق با برق منطقه ای استان اردبیل مقرر شد که اجرای پایه چراغ و روشنایی معابر بلوار شهید سردار سلیمانی به عهده شهرداری لاهرود و همچنین تعویض پایه چراغ های قدیمی و نصب پایه چراغ های دوازده متری و چراغ ال ای دی خیابان امام خمینی (ره) به طول ۱/۵ کیلومتر به عهده اداره برق شهر لاهرود باشد.

 

قریشی تصریح کرد: خوشبختانه هر دو پروژه همزمان شروع شده و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

 

شهردار لاهرود به مجموعه گردشگری تفرجگاه داغلار باغی نیز اشاره کرد و بیان داشت: جابجایی تیر برق ورودی تفرجگاه داغلارباغی با همکاری اداره برق و نصب آلاچیق های اقامتی در محوطه تازه الحاق شده جنب پارکینگ و اجرای پله دسترسی از پارکینگ به محوطه داغلارباغی توسط شهرداری لاهرود انجام گرفت.

 

وی اذعان داشت: رنگ آمیزی و نقاشی دیواری ورودی تفرجگاه داغلارباغی و اطراف پارکینگ و دیوارهای جنب آبشار جهت زیباسازی محوطه تفرجگاه و زیرسازی و تسطیح امتداد پارکینگ تا نقطه پرواز زیپ لاین از دیگر اقدامات انجام یافته توسط شهرداری لاهرود است.

 

شهردار لاهرود خاطر نشان کرد:  اپیدمی ویروس منحوس کرونا اگر چه حضور مسافران و گردشگران به مجموعه گردشگری و تفریحی داغلارباغی شهر لاهرود را در مقایسه با سنوات گذشته تحت تاثیر قرار داده است اما امیدواریم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و پس از ریشه کنی کامل و مهار این ویروس منحوس بار دیگر در این مجموعه گردشگری با مهیج ترین زیپ لاین و شهربازی و طبیعت بی نظیر پذیرای مسافران و گردشگران از تمامی نقاط ایران عزیز باشیم.

 

کد خبر 1069728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha