حضور ۵۰ کاروان سلامت در ۴۰ نقطه روستایی و محروم

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، از حضور ۵۰ کاروان سلامت در ۴۰ نقطه روستایی و محروم استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد رحمتی» اظهارداشت: طی جلسات هم اندیشی با شبکه های بهداشت شهرستان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه 50 کاروان سلامت در 40 نقطه روستایی و محروم حضور می یابد.

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هدف از اجرای این طرح را کمک رسانی به مناطق روستایی و محروم که دسترسی کمتری به خدمات بهداشتی و درمانی دارند، اعلام کرد.

 

وی بیان کرد: با اجرای این برنامه تلاش داریم از فعالیت های موازی دستگاه های مختلف جلوگیری و فعالیت ها به صورت هدفمند انجام شود و ارگان ها با ظرفیت های مختلف در کنار هم قرار گیرند و هم افزایی برای مقابله با حوادث در زمان بحران را تمرین کنیم.

 

رحمتی با اشاره به ارائه خدمات مختلف به مردم در قالب این طرح گفت: قرار است تعدادی از نیروهای داوطلب و متخصص با همکاری بسیج سازندگی و بسیج اصناف، خدمات فرهنگی، آموزشی و عمرانی را به افراد نیازمند در مناطق محروم ارائه دهند.

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: همچنین بیمارانی که توان پرداخت هزینه های درمان را ندارند  شناسایی و مقداری از هزینه های درمانی آنها توسط جمعیت هلال احمر در سراسر استان پرداخت و برخی از مشکلات به ادارات خدمات رسان ارجاع می‌شود.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

کد خبر 1069729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha