مانع زدایی از واحدهای تولیدی در دستورکار دادگستری البرز است

فاضلی هریکندی با اشاره به اهمیت حمایت از جریان تولید گفت: مانع زدایی از مشکلات واحدهای تولیدی در دستورکار دادگستری البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در سومین روز از هفته قوه قضائیه طی بازدید از شهرک صنعتی خوارزمی ماهدشت گفت:‌ مانع زدایی از واحدهای تولیدی مستقر در ماهدشت زمینه اشتغال ۳ هزار نفر را ایجاد کرده است. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: شهرک صنعتی خوارزمی ماهدشت از جمله شرکت های اقتصادی استان البرز است که به دلیل مسائل اقتصادی با مشکلاتی مواجه شد. 

 

به گفته وی، پیگیری هدفمند دادگستری استان البرز به منظور رفع مشکلات قضایی زمینه اشتغال بیش از ۳ هزار کارگر را در این شهرک فراهم آورد و این امر در راستای شعار سال و تحقق مانع زدایی در جریان رشد تولید محقق شد.

 

 

فاضلی هریکندی با در نظر گرفتن اهمیت تأمین مواد اولیه و نقدینگی لازم برای روند فعالیت این شرکت های تولیدی بیان کرد: یکی از مسائل مهم در خصوص این شهرک صنعتی بحث بافت روستایی قسمتی از اراضی این شرکت است. 

 

وی ادامه داد: مشکلات و دغدغه های ۱۵۰ شرکت در شهرک صنعتی خوارزمی ماهدشت مورد توجه دادگستری استان البرز قرار گرفته است که نمونه ای از آن طرح ناخالصی های گندم و ادعای فساد در زمینه تهیه مواد اولیه پتروشیمی از طریق بورس است که برای پیگیری این مطلب کمیته ای برای حل مشکلات در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی مهمترین مصداق اجرایی در اهداف بلند مدت اداره کل دادگستری استان البرز است که با توجه به استقرار شرکت های صنعتی در سطح استان این امر بسیار اهمیت اساسی دارد. 

 

 

 

کد خبر 1069737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha