نمایشگاه دستاوردهای قوه قضائیه با هدف معرفی خدمات صورت گرفته در البرز راه اندازی شد

مصادف با هفته قوه قضائیه، نمایشگاه دستاوردهای دادگستری استان البرز با حضور جمعی از مسئولان ارشد این استان به منظور معرفی و تشریح خدمات صورت گرفته قوه قضائیه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مصادف با هفته قوه قضائیه، نمایشگاه دستاوردهای دادگستری استان البرز با حضور جمعی از مسئولان ارشد این استان به منظور معرفی و تشریح خدمات صورت گرفته قوه قضائیه راه اندازی شد. 

 

« حسین اعظمی چهاربرج» در این رابطه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در محوطه دادگستری استان البرز به منظور بازدید عموم دائر شده است که هدف عمده آن اطلاع رسانی در جهت برنامه های محقق شده از ظرف کارکنان دستگاه قضایی استان البرز و اداره های مرتبط با آن است.

 

دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز افزود: عموم مردم می توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند و از ارائه معاضدت قضایی، خدمات الکترونیک قضایی، ثبت نام ثنا به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

اعظمی خاطرنشان کرد: ساعت اداری معین شده زمان برپایی این نمایشگاه است که بازدید کنندگان عمومی از روز شنبه ۵ تیر با مراجعه به در شمالی دادگستری استان البرز می توانند از این نمایشگاه دستاوردها بهره مند شوند. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1069769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha