کانون آیت الله کاشانی فرخشهر در پویش «زندگی خوب» خوش درخشید

مدير کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر در بخش شبکه های اجتماعی و پيام رسان ها در پويش زندگی خوب در چهارمحال و بختياری مقام سوم را کسب کرد.

«مهدی شاهقلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر در بخش شبکه های اجتماعی و پيام رسان ها در پويش زندگی خوب در چهارمحال و بختياری مقام سوم را کسب کرد.

 

مدير کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر ادامه داد: آسیب های طلاق، خشونت خانگی و اعتیاد از محورهای پویش «زندگی خوب» است که ویژه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: این پویش توسط مجتمع دیجیتال چهارمحال و بختیاری با هدف نشر و گسترش  فرهنگ زندگی سالم در استان از سال ۱۳۹۹ طرح ریزی و اجرای شده است.

 

شاهقلیان گفت: مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی نهادها و مراکز فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری این پویش استانی همکاری دارند.

 

مدير کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر ادامه داد: فراخوان این پویش بهمن و اسفند سال ۱۳۹۹ در ۲ بخش عمومی و تخصصی اعلام شد که پس از حضور شرکت کنندگان به ولید کنندگان برتر جوایز نقدی و غیرنقدی تعلق گرفت.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی سال ۱۳۹۰ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر تاسيس شده و همکنون دارای ۲۵۵ نفر عضو، سالن مطالعه، کتابخانه و با رويکرد تربيت نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی در زمينه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و... مشغول فعالیت می باشد.

 

کد خبر 1069773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha