آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت در خرم آباد

رضایی تبار از آغاز طرح تابستانه این کانون فرهنگی هنری مسجد خبر داد و گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد توانمند سازی دانش آموزان در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

«محمود رضایی تبار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: امسال برنامه های اوقات فراغت دربه دو صورت مجازی و حضوری در محیط مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) افزود: شناخت استعدادها و توانمند سازی نسل جوان و نوجوانان و نهادینه سازی فرهنگ دینی  از اهداف اجرای این طرح است.

 

وی ادامه داد: طرح اوقات فراغت با عنوان (تابستانه فهما) و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی هر منطقه به صورت مجازی و حضوری در حال برگزاری است.

 

رضایی تبار خاطرنشان:  برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی و ورزشی در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت در این کانون برگزار می شود.

 

مدیرکانون صاحب الزمان (عج) اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این طرح با حضور والدین دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار شده است.

 

طرح غنی سازی اوقات فرصتی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است

 

حجت الاسلام «ستار چراغیان»  سخنران این برنامه های اوقات فراغت را فرصتی برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی دانست و افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت مسجد محور فرصتی برای جذب جوانان ونوجوانان به مساجد است.

 

این سخنران با تاکید بر ضرورت تقویت هماهنگی بین ارکان مساجد، افزود: تقویت برنامه های مسجد محور بستر ارتقای فرهنگی دینی جامعه است.

 

در این مراسم با اهدای هدایایی از فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد و هیئت امنا تقدیر شد.

کد خبر 1069794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha