مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت ۷ شهید والامقام حادثه هفتم تیر سال ۶۰ که در استان قم خاکسپاری شده اند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دادگستری قم در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با بیان اینکه همچنان توطئه‌های شیطانی دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد گفت: وظیفه امروز روحانیت و نخبگان دانشگاهی کشور این است که نقشه‌های بدخواهان نظام را رسوا و جوانان را با اهداف پلیدشان آشنا کنند و فرهنگ اسلامی را گسترش دهند.

 

رئیس دادگستری قم افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی، در صدد آن هستند که ماهیت حقیقی دین را از نظام بگیرند و با نفوذ فرهنگی، عقاید نسل امروز را سست و افکارشان را منحرف کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری تصریح کرد: بدخواهان نظام در راه رسیدن به اهداف خود، حتی طلبه‌های جعلی را پرورش میدهند تا در میان جوانان حضور پیدا کرده و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.

 

وی تاکید کرد: دیگر راه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی را راه انداختن جنگ اقتصادی عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی در داخل کشور، دشمن را برای رسیدن به اهدافش یاری میکنند و با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب مسئولان و مدیرانی ناکارامد، دستاورد‌های انقلاب و نظام را زیر سوال می‌برند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مظفری ابراز امیدواری کرد: با روی کار آمدن دولت کارامد فردی فساد ستیز و انقلابی، ریشه فساد در کشور خشکانده و دست مفسدان اقتصادی کوتاه خواهد شد.
شهیدان حجج اسلام والمسلمین سید نورالله طباطبایی نژاد، عبدالوهات قاسمی، علی هاشمی سنجانی، حسن محمد عینی، عمادالدین کریمی بیژنی، محمدحسین صادقی و غلامحسین حقانی هفت شهید حادثه هفتم تیر هستند که خاکسپاری شده اند.

 

همچنین در پایان این مراسم، مزار این شهدای والامقام در شیخان عطرافشانی و از خانواده شهید عمادالدین کریمی بیژنی تجلیل شد.

کد خبر 1069809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha