مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی، مرزدار  اندیشه های دینی و فرهنگی جامعه هستند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به ویژه شبکه تبلیغی و تشکل های دینی، مرزدار اندیشه های دینی و فرهنگی جامعه هستند و آنچه در کلام و قلم و هنراین سفیران سعادت موج می زند بیدارگری و بصیرت افزایی است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک «روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی» گفت: صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نشان از درایت و بصیرت تاریخی امام راحل (ره) دارد.


امام جمعه آران و بیدگل افزود: این نهاد که با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی و با هدف اعتلای فرهنگ ناب و پر بار اسلامی و تبلور حیات معنوی و تبیین و ترویج شاخص های اعتقادی فعالیت خود را آغاز کرد و دامنه فعالیت آن زمینه های گسترده ای نظیر سیاستگذاری ، برنامه ریزی ، هدایت ، سازماندهی ، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی، مردمی، تلاش در جهت احیا و اشاعه معارف ، فرهنگ و تاریخ تشییع بویژه تحقیق و بررسی در خصوص تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و شناسایی و تحلیل ترفند های تبلیغی علیه اسلام و انقلاب ، تدوین و انتشار کتب و نشریات مناسب و ضروری به منظور معرفی فرهنگ و تمدن اسلامی و تبیین مواضع انقلاب اسلامی و حمایت از پژوهشگران متعهد در زمینه نشر فرهنگ و معارف دینی را در بر می گیرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی بیان داشنت: سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته به ویژه شبکه بزرگ تبلیغی و تشکل های دینی، مرزدار  اندیشه های دینی و فرهنگی جامعه هستند و آنچه در کلام و قلم و هنراین سفیران سعادت موج می زند بیدارگری و بصیرت افزایی نسل های امروز و فردای جامعه است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل از تبلیغ، به عنوان هنری جاودانه نام برد و گفت: بی تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پر مسئولیت است . عنایت به مسئله فرهنگ جهت دهنده و دیگر عرصه های توسعه در جامعه اسلامی ماست به گونه ای که می توان اذعان کرد بخش های دیگر توسعه را هدفمند نموده و صبغه فرهنگی دینی به آن می بخشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: امید است جبهه تبلیغ و مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی و طلایه داران این عرصه بیش از پیش همت خود را  بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق ، ساماندهی هیئات مذهبی و امور مساجد و تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و آموزه های دینی مصروف داشته و در گشایش هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) سعی بلیغ نمایند./

کد خبر 1069835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha