اتصال کارگاه های خرد به کارخانه های بزرگ

حسن پور گفت: حمایت از کارگاه های خرد و کوچک از برنامه های بسیج اصناف است و در تلاش هستیم که این کارگاه های کوچک را به کارخانه های بزرگ وصل کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «غلامرضا حسن پور» ظهر امروز (پنجشنبه ۳ تیر) در جلسه راه اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان گلستان اظهار کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیار درخشان است و ظرفیت های خوبی در کشور با همت شهید سلیمانی و پشتیبانی این شهید بزرگوار اتفاق افتاد، امسال تمرکز ما بر روی دو موضوع پوشاک و نساجی قرار گرفته و اقدامات خوبی در این زمینه رقم خورده است.

 

رئیس بسیج اصناف ادامه داد: 90 درصد از چادرهای مشکی کشور از خارج از کشور وارد می شود و مجموعه ای در خوانسار به تعطیلی کشیده شده است و با همت بسیج اصناف و همگان و بانک های عامل توانستیم مجدد آن را راه اندازی کنیم.

 

حسن پور با بیان اینکه چادرهای تولیدی این شرکت با چادرهای کره ای قابل رقابت است، افزود: بیش از 150 کارگر در منطقه خوانسار در حال فعالیت هستند و علاوه بر چادر مشکی محصولات دیگر از جمله روسری نیز تولید می کند.

 

وی افزود: حمایت از کارگاه های خرد و کوچک از دیگر برنامه های بسیج اصناف است و در تلاش هستیم که این کارگاه های کوچک را به کارخانه های بزرگ وصل کنیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: کشاورزی با توجه به موضوع امنیت غذایی برای ما بسیار حائز اهمیت است و در دولت جدید باید به این مسئله اهتمام بیشتری شود.

 

حسن پور تاکید کرد: در امتداد برنامه های دولت و اصناف در کشور حرکت می کنیم و هدف ما از تشکیل بسیج اتاق بازرگانی این است که بتوانیم فعالان اقتصادی را در چتر حمایت بسیج قرار دهیم.

 

وی افزود: انتظار داریم در شورایی که در بسیج اتاق بازرگانی اتفاق می افتد بتوانیم بخشی از مشکلات و دغدغه های فعالان اقتصادی را برطرف کنیم.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: به ارتباط بسیج بین بخش خصوصی و دولتی تاکید کرد و افزود: فردی که منافع ملی در اولویت آن باشد بسیجی اصناف به شمار می رود و در بسیج برای رفع موانع تلاش می کنیم.

 

کد خبر 1069836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha