دریافت هر گونه مبلغی به هنگام ثبت نام دانش آموزان ممنوع است

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دریافت هر گونه مبلغی به هنگام ثبت نام دانش آموزان در پایه های ورودی مقاطع تحصیلی ممنوع است.

«داوود گلی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان اظهار داشت:  براساس دستورالعمل پروژه مهر و ستاد ثبت نام کشور، ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی در پایه های ورودی مقاطع تحصیلی به صورت الکترونیکی آغاز شده است.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دریافت هر مبلغی در هنگام ثبت نام  از سوی مدارس ممنوع است، ادامه داد: اگر موردی را والدین به هنگام ثبت نام مشاهده کردند به واحدهای نظارتی هر اداره آموزش و پرورش و دبیرخانه ستاد ثبت نام در حوزه معاونت آموزش ابتدایی ادارات مستقر اطلاع دهند.

 

گلی تصریح کرد: همچنین شماره تلفن های 33441299 و 33442644  پاسخگو به شکایت و ارزیابی ادارات هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سنجش سلامت دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است، افزود: براساس شیوه نامه وزارتخانه آموزش و پرورش سنجش سلامت دانش آموزان با نوبت دهی  انجام می شود.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان روند سنجش سلامت دانش آموزان را تا پایان شهریور اعلام کرد و ادامه داد: امکان جابه جایی زمان حضور دانش آموزان در پایگاه های سنجش سلامت وجود دارد.

کد خبر 1069840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha