منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز به غبارروبی گلزار شهدا رفتند

منتخبان شورای اسلامی ششم شهر شیراز در اولین گام با حضور در گلزار شهدا با آرمان های انقلاب، امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم غبارروبی گلزار شهدا با حضور منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز در «دارالرحمه» شیراز برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان مردم برای ششمین دوره شورای شهر شیراز با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آئین معنوی پس از قرائت فاتحه، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

در ادامه اعضای منتخب شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز نخستین جلسه و دیدار رسمی خود را با حضور در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و زیارت شهدای گمنام در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار کردند.

در این جلسه «سعید کوشکی جهرمی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با تبریک به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر شیراز گفت: انتظار مردم در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی از سه قوه و شوراهای شهر این است که بتوانند با توجه به یکپارچگی در عقیده، مشکلات حوزه های مختلف مردم را به سرانجام برسانند و مردم را از گرفتاری های مختلف نجات دهند.

در ادامه این نشست تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس سردار جابر مهدیار، سردار محمدباقر رنجبر و سردار محمدعلی شیخی به بیان نظرات خود پیرامون ضروریت ها و نیاز های شهر شیراز و توجه لازم نسبت به حوزه دفاع مقدس توسط اعضای منتخب شورای شهر شیراز پرداختند.

تعدادی از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر شیراز نیز به بیان نظرات خود در حوزه دفاع مقدس پرداختند و یکی از حوزه های مورد توجه شورای اسلامی ششم را بحث حوزه دفاع مقدس و توجه به ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس عنوان کردند که در جهت ساخت مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس توجه لازم صورت خواهد گرفت.

خاطر نشان می شود، آنها بر این موضوع تاکید کردند که در جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت  قالب باشد، خدمات موثری صورت خواهد گرفت و ادامه راه شهدا همان خدمت به مردم است که باید در این راستا کوشا باشیم.

کد خبر 1069856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha