حضور خدام امام رضا (ع) نسیم روح بخش رضوی را در جونقان طنین انداز کرد

حضور خادمان حرم رضوی به واسطه دهه کرامت در شهر جونقان مشهود بود و هر یک از دلدادگان حرم رضوی به وسعت عشق و نیاز خود، ارادت خود را به آستان حضرت دوست متبلور کردند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضور خادمان حرم رضوی به واسطه دهه کرامت در شهر جونقان مشهود بود و هر یک از دلدادگان حرم رضوی به وسعت عشق و نیاز خود، ارادت خود را به آستان حضرت دوست متبلور کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان از شهرستان فارسان ادامه داد: خادمان حرم رضوی با حضور در شهر جونقان مورد استقبال گسترده مردم این شهر قرار گرفتند و در مراسم جشنی که توسط اعضای کانون «ارشاد» در مسجد زینب کبری (س) برگزار شده بود شرکت کردند.

 

وی ابراز کرد: این مراسم جشن با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری و مردم ولایت مدار شهر جونقان برگزار شد.

 

جعفری گفت: خادمان حرم رضوی با ذکر اشعاری در وصف این امام بزرگوار و بیان ارادت‌های خالصانه عاشقان آن حضرت، دل مردم عاشق زیارت حرم رضوی را روانه حرم با صفا ایشان کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) و مولودی‌خوانی، دیدار با کادر درمانی و پزشکی، عیادت بیماران، حضور در مناطق محروم و گره‌گشایی از مشکلات محرومان از برنامه ‌های خادمان حرم رضوی در شهر جونقان بود.  

 

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی امکان حضور مردم در مشهد مقدس نیست و در همین راستا امام رضا (ع) پرچم خود را به همراه خادمان به نقاط مختلف کشور فرستاده تا مردم بتوانند زیارت کنند.

 

کد خبر 1069884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha