مبتلاشدن هزار و ۶۰ نفر در سیستان و بلوچستان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با انتقاد از اینکه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سیستان و بلوچستان فقط ۴۵ درصد است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۶۰ نفر در سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا شده اند.

«سید محمد هاشمی شهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: ظرف 24 ساعت گذشته هزار و 60 مورد جدید بیمار کرونایی در سیستان و بلوچستان به ثبت رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: همچنین با جان باختن 14 نفر دیگر بر اثر کرونا، مجموع آمار فوتی ها به هزار و 508 نفر رسیده است.

 

هاشمی شهری تصریح کرد: فقط 45 درصد مردم سیستان و بلوچستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند این در حالی است که رعایت دستورالعمل های بهداشتی زیر 85 درصد، هیچ تاثیری در پیشگیری و کنترل بیماری ندارد.

 

وی افزود: در حال حاضر گروه سنی 60 سال به بالا واکسینه می شوند ولی در سیستان و بلوچستان استقبالی برای تزریق واکسن کرونا  توسط مردم وجود ندارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: خوشبختانه براساس تمهیداتی که از سوی وزارتخانه بهداشت و درمان انجام شده و قرارداد با شرکت های سازنده، هیچ گونه مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد.

کد خبر 1069889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha