انتخابات ۲۸ خرداد پشتوانه قدرتمندی در اختیار منتخب مردم و دولت آینده قرار داد

حجت‌الاسلام علی موسوی گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد پشتوانه قدرتمندی در اختیار منتخب ملت و دولت آینده قرار داد، تا در حل مشکلات مردم و پیشبرد سیاست‌های کلان نظام و صیانت از منافع ملی و دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران قاطعانه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه قیدار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به برگزاری انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: مردم ایران در شرایطی که کرونای منحوس که همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده  و دیگر عوامل حضوری قابل توجه در انتخابات داشتند.

 

حجت الاسلام علی موسوی جنگ روانی احزاب بازیگران سلطه و استکبار و پیاده نظام آنها از داخل، گلایه‌مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت و تورم ناشی از تشدید فشار تحریم‌های ظالمانه و سوءمدیریت و بی‌تدبیری برخی از مدیران را از عوامل تاثیرگذار بر حضور مردم در انتخابات هفته گذشته اعلام کرد.

 

وی ادامه داد: مردم با تصمیم هوشمندانه، تاریخی و حضور پرشور، حیرت انگیز و عقلانی، زیباترین تابلو حضور در میدان را به تصویر کشیدند و عزم و اراده ملی خود را در دفاع از حریم جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیدند و باطل‌السحر سیاه نمایی امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه و فریب‌خوردگان داخلی گردیدند و ثابت کردند پیوند امت با امام ناگسستنی است.

 

موسوی با بیان اینکه 28 خرداد در حقیقت لبیک مومنانه امت به امام و مقتدای خود بود، افزود: با خضوع و خشوع و شکر به درگاه با عظمت الهی، با زبان قاصر و الکن خود، از ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و مردم شورآفرین و همیشه در صحنه شهرستان خدابنده تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

امام جمعه قیدار  ادامه داد: بدون شک حضور مردم در انتخابات 28 خرداد  پشتوانه قدرتمندی در اختیار منتخب ملت و دولت آینده قرار داد، تا در عرصه حل مشکلات و تنگنا‌های موجود در صحنه زندگی مردم و پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان نظام و صیانت و تضمین منافع ملی در آوردگاه‌های حساس بین‌المللی و دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران، مجاهدانه و قاطعانه اقدام کند.

 

وی به در پیش بودن هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش اشاره و تصریح کرد: این واقع در نوع خود یک انقلاب دیگر بود، انقلاب سوم که عاشورای انقلاب نام گرفت.

 

موسوی با بیان اینکه از دیدگاه اسلام منصب قضاوت ظریفترین، حساس ترین، مهم‌ترین و خطیرترین جایگاه‌ها را در جامعه دارد، افزود:  جامعه‌ای رنگ سعادت می‌بیند که قوه قضائیه عادل، مقتدر، توانمند، عالم و به‌روز داشته باشد.

 

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه با حضور آیت‌الله رئیسی در راس قوه قضائیه اقدامات بسیار خوبی با عنوان سند تحول قضائی انجام گرفت که توانست به واسطه آن، اعتبار و اعتماد را به دستگاه قضا برگرداند و در جامعه امید ایجاد کرد، ادامه داد: کارنامه وی در این مدت کوتاه به ویژه در مبارزه با فساد اقتصادی و تاسیس مجتمع ویژه مبارزه با فساد اقتصادی و محاکمه دانه‌درشت‌ها، آقازاده‌ها و برخی مدیران و مسؤولان، تلاش‌ برای پاکسازی درونی قوه قضاییه از عناصر و قضات فاسد، تحرکات میدانی ریاست قوه قضاییه و ... بسیار درخشان است.

 

وی با بیان اینکه این روزها نگرانی برای تداوم خط مشی اتخاذ شده در دو سال گذشته با رفتن آیت‌الله رئیسی به قوه مجریه به وجود آمده است، تاکید کرد: دستگاه قضایی با در دست داشتن «سند تحول قضایی» به راه خود ادامه می‌دهد چرا که این سند در واقع منشور جامعی است که رویکردها و مأموریت‌های دستگاه قضا را با آسیب شناسی دقیق و بررسی نقاط ضعف و قوت، معماری کرده و متناسب با گام دوم انقلاب است.

 

موسوی ادامه داد: سند تحول قضایی  «رضایتمندی مردم» و «دستیابی به عدالت» را به عنوان چشم انداز، تعریف کرده است و اجرای این سند تحول قائم به شخص نیست، بلکه با روی کارآمدن رئیس جدید این امید وجود دارد که با بسترهای مهیا شده، شاهد شتاب بیشتری در آینده باشیم.

 

 

کد خبر 1069977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha