موفقیت کانون «فاطمه ‌الزهرا (س)» وردنجان در احراز شرایط رواق ترنج

موسوی گفت: کانون‌ فرهنگی هنری «فاطمه الزهرا (س)» مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری موفق به احراز شرایط رواق ترنج از شبستان هنر شد و حکم این رواق را دریافت کرد.

سید «حامد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: کانون‌ فرهنگی هنری «فاطمه الزهرا (س)» مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن استان چهار محال و بختیاری موفق به احراز شرایط رواق ترنج از شبستان هنر شد و حکم این رواق را دریافت کرد.

 

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری «فاطمه ‌الزهرا (س)» مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن ادامه داد: در جريان برگزاری نشست‌ هم‌انديشی مديران منتخب کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور که با حضور حجت‌الاسلام ارزانی در اردوگاه شهدای خرماکلا استان مازندران برگزار شد، مديران ۱۷ کانون منتخب از سراسر کشور احکام رواق‌های تخصصی را دريافت کردند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «فاطمه ‌الزهرا (س)» مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری نیز یکی از این ۱۷ کانون است که موفق به کسب این مقام شد.

 

موسوی گفت: امروز بحث مهم اعضای این کانون اجرای کار رواق ترنج است که با دستان هنرمندان با توجه شاخصه کارآفرینی در حال اجراست، به نحوی که کارهای نو و جدید در شهر ما تولید شد.

 

وی بیان کرد: اعضای این کانون در همه رواق‌ها کار می‌کردند، از بیش از ۳۰۰ نفر در قالب برنامه سه‌ شنبه‌های تکریم تجلیل به عمل آوردیم، پس از شیوع کرونا حدود ۴۰ برنامه اجرا کردیم که به‌واسطه آن در سطح شهرستان رتبه اول را کسب کردیم، در تمامی رواق‌ها در مسابقات تعداد افراد زیادی در جشنواره‌ها شرکت کردند.

 

کد خبر 1069999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha