اعطای حکم دبیری رواق کتاب به مدیر کانون «سالار شهیدان» شهرکرد

کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) از استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب شرایط احراز رواق کتاب از شبستان فرهنگ شد.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) از استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب شرایط احراز رواق کتاب از شبستان فرهنگ شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جريان برگزاری نشست‌ هم‌انديشی مديران منتخب کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور که با حضور حجت‌الاسلام دکتر ارزانی در اردوگاه شهدای خرماکلا استان مازندران برگزار شد، مديران ۱۷ کانون منتخب از سراسر کشور احکام رواق‌های تخصصی را دريافت کردند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری نیز یکی از این ۱۷ کانون است که موفق به کسب این مقام شد.

 

طاهری اذعان داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا با توجه به تعطیلی کانون‌ها فضای مجازی را با قدرت فعال کردیم، در بحث همین رواق کتاب کانال خط شکن ایجاد کردیم، معرفی کتاب را داشتیم.

 

وی تصریح کرد: کانال آشنایی با قرآن را فعال کردیم امام جماعت هر روز ۱۰۰ ثانیه به تفسیر قرآن می پرداخت در تمام کشور قابل مشاهده بود، با مکاتبه با آستان قدس رضوی در استان مسابقات کتابخوانی در زمینه زندگی امام هشتم (ع) برگزار کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سالار شهیدان» مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد با اشاره به تلنگری ناشی از یک تجربه تصریح کرد: دریافتیم که در زمینه قرآن توانایی ناقصی داریم، برای نوجوانان و کودکان کاری نکردیم، از این رو رفقا نشستیم تصمیم گرفتیم به‌ صورت رایگان به آموزش همه جانبه قرآن در محله روی آوردیم.

 

کد خبر 1070000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha